Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Розробка графічного примітива в OpenOffice Draw. Створення презентації в Open Office Impress

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
СІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Діловодство

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Звіт до практичної роботи №6 з дисципліни: «Комп’ютерні технології в діловодстві» на тему: «Розробка графічного примітива в OpenOffice Draw. Створення презентації в Open Office Impress» Львів – 2016 Мета роботи: навчитися працювати з офісним пакетом OpenOffice.org та створювати презентаї . Теоретичні відомості Розробка графічного примітива в OpenOffice.org Draw. Щоб створити новий файл у OpenOffice.org Draw виберіть команду Файл – Створити – Малюнок. Для створення графічного примітива у OpenOffice.org Draw натисніть на кнопці відповідної групи примітивів панелі інструментів; потім, вибравши потрібний примітив зі списку піктограм, що відкривається, відпустіть кнопку. У результаті включається режим створення примітива, у якому потрібно вказати за допомогою миші розташування ключових точок і відстаней примітива. У різних примітивів різне число параметрів; так, у простої лінії лише два параметри, а в кривої необмежена кількість. Основні інструменти для малювання розташовуються на панелі інструментів малювання: Лінії і стрілки Для створення лінії необхідно вказати початкову і кінцеву точку лінії на робочій області малюнка: початкова точка лінії задається лівою кнопкою миші; потім, не відпускаючи кнопку, встановити курсор на кінцеву точку лінії і відпустити кнопку. Лінія створена. Прямокутники Для побудови прямокутника потрібно вказати положення двох протилежних вершин прямокутника перша вказується натисканням лівої кнопки миші; потім, не відпускаючи її, підводиться курсор до другої точки і фіксується фігура, відпустивши кнопку. Кола, еліпси, дуги, сегменти і сектори Для створення кола й еліпса досить вказати габаритні розміри примітива двома точками натисканням, перетягуванням і відпусканням лівої кнопки миші. У випадку дуги, сегмента або сектора потрібно вказати ще дві точки на контурі примітива простим натисканням і відпусканням лівої кнопки. Текст. Текст створюється простим натисканням лівої кнопки миші в потрібному місці аркуша; з'явиться рамка набору тексту з текстовим курсором. При створенні тексту, вписаного в рамку, спочатку задайте рамку двома точками натисканням>розтягуванням>відпусканням правою кнопкою, потім наберіть текст. Розмір шрифту буде автоматично підібраний так, щоб текст займав всю область зазначеної рамки. Легенда це рамка зі стрілкою, що звичайно використовується для пояснення якоїсь частини малюнка. Вона створюється натисканням розтягуванням відпусканням правою кнопкою миші; потім усередину рамки легенди можна вставити текст за допомогою подвійного натискання на рамці. При введенні тексту рамка легенди автоматично змінює розмір. Криві Без’є, рисовані криві, багатокутники грунтуючись на тригонометричних рівняннях, французький математик й інженер П'єр Без’є створив особливий спосіб простого й у той же час гнучкого опису складних контурів для металорізальних машин, що використовувалися в автомобілебудуванні; цей спосіб одержав назву кривих Без’є і завдяки своїй простоті й гнучкості згодом став одним з найважливіших методів комп'ютерної графіки. Криві Без’є будуються за декількома точками й напрямними лініями. Точки, за якими будується крива, називаються опорними точками; кожна з них характеризується двома відрізками, розташованими на відповідною дотичній до кривої Без’є в опорній точці. Довжина кожної з них задає крутість наступного або попереднього сегмента кривої, а кут дотичної задає напрямок в обидва боки від опорної точки. При створенні кривої в OpenOffice.org Draw послідовно вказуються її опорні точки за допомогою лівої кнопки миші. Якщо після натискання кнопки для створення опорної точки не відпустити кнопку, то можна задати кут і довжину напрямних; якщо ж кнопку не утримувати, то довжина напрямних буде нульова, і така точка буде кутовою. Напрямна першої опорної точки повинна бути зазначена, інакше операція скасовується. Подвійне натискання лівою кнопкою миші завершує малювання кривої. Рисована лінія також є крив...
Антиботан аватар за замовчуванням

08.06.2016 18:06

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини